Kexx3 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 (redigerat) Jag käör med vanliga fuska skalet men jag vet att vissa käör med IPB och under namnen så äör det ju understruket så om man ska skicka till nån som har _ i sitt namn så kanske man inte vet att det äör ett online så då skickar man till mellanrum istäöllet fäör _ Fattar ni vad jag menar? Kanske fäörklarade lite dumt :unsure: Och om ni undrar varfäör jag skriver äö hela tiden så äör det fäör att mitt tangentbord äör trasigt Redigerat 20 Augusti 2004 av Orson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Det finns en kod som gör så att man namnen inte är understrukna, admin kan den om han nu vill säga. Han säger inte ett skit till mej så strunta i honom. Gå in på invisionboards hemsajt, sen i menyn till höger står det Support, iaf ska du komma till forumet på nån av dom länkarna. Gå neråt tills det står Skin Support, sen överst av forumen står dte Code Snippet (typ) Där ger shysta pers ut koder som är bra att ha ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Jag tror att han menade att om man har original IPB skinnet, så kankse man kan skicka fel. T.ex om någon heter Hej_Svej så råkar man skicka till Hej Svej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Din förklaring gjorde det inte bättre -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Försöker igen då >.< Om man väljer det andra skinnet så är ju namnet understruket. Om man ska skicka poäng till någon med understreck i namnet kanske man skickar fel ;) Förstår du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Jag käör med vanliga fuska skalet men jag vet att vissa käör med IPB och under namnen så äör det ju understruket så om man ska skicka till nån som har _ i sitt namn så kanske man inte vet att det äör ett online så då skickar man till mellanrum istäöllet fäör _ Fattar ni vad jag menar? Kanske fäörklarade lite dumt :unsure: Och om ni undrar varfäör jag skriver äö hela tiden så äör det fäör att mitt tangentbord äör trasigt Jag provade IBP och jag undrade verkligen varför det stog Master link Istället för Master_Link. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Måste vara en idiot som designat invision skinet. Alla normala designers vet att understrykning är reserverad för länkar på weben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Du verkar vara så smart henke37(<---år?) så säg hur han ska fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Gå in i användarensprofil ifall du vill vara säker. Eller kör med Fuska.se skalet som är det vi supportar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Jag kör med ipb det är ju bra ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Nej, jag är 15(står faktisk i profilen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jag tycker inte IPB server är bra förra servern var bättre :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.