Hoppa till innehåll

Invision Power Board

Kexx3

Rekommendera inlägg

Jag käör med vanliga fuska skalet men jag vet att vissa käör med IPB och under namnen så äör det ju understruket så om man ska skicka till nån som har _ i sitt namn så kanske man inte vet att det äör ett online så då skickar man till mellanrum istäöllet fäör _

Fattar ni vad jag menar?

Kanske fäörklarade lite dumt :unsure:

Och om ni undrar varfäör jag skriver äö hela tiden så äör det fäör att mitt tangentbord äör trasigt

Redigerat av Orson
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns en kod som gör så att man namnen inte är understrukna, admin kan den om han nu vill säga. Han säger inte ett skit till mej så strunta i honom.

Gå in på invisionboards hemsajt, sen i menyn till höger står det Support, iaf ska du komma till forumet på nån av dom länkarna. Gå neråt tills det står Skin Support, sen överst av forumen står dte Code Snippet (typ) Där ger shysta pers ut koder som är bra att ha ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag käör med vanliga fuska skalet men jag vet att vissa käör med IPB och under namnen så äör det ju understruket så om man ska skicka till nån som har _ i sitt namn så kanske man inte vet att det äör ett online så då skickar man till mellanrum istäöllet fäör _

Fattar ni vad jag menar?

Kanske fäörklarade lite dumt :unsure:

Och om ni undrar varfäör jag skriver äö hela tiden så äör det fäör att mitt tangentbord äör trasigt

Jag provade IBP och jag undrade verkligen varför det stog Master link Istället för Master_Link.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...