Slasktratt Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Jag kan inte bestämma mej. Om jag ska lägga pengarna o vantarna på ett Mario Kart: Double Dash eller ett Pokémon Colluseum. Köpte iof 2 spel nyligen, tänkte till senare. Vad tror ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Jag kan inte bestämma mej. Om jag ska lägga pengarna o vantarna på ett Mario Kart: Double Dash eller ett Pokémon Colluseum. Köpte iof 2 spel nyligen, tänkte till senare. Vad tror ni? ja köp senare du måste ju kunna uttnyttja spelen som du köpt :o .men du ta inte nån av dem spelen a kan KANSKE ta MKDD därför i PKKM CO KAN man inte ens fånga vilda pokemon du är instängd i städer usch . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Jag har också tänk mest på mkdd. Är faktiskt inte så förjust i Pokémon. Var det för ett antal år sen. Men alla säger att det ska vara så jäkla bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 MK:DD om du gillar spel som räcker länga ska du köpa detta. PC: om du gillar spel som är äventyr i ska du köpa detta. Välj vad du gillar själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 ta mkdd :lol: pokemon är inge roligt pågame cube iallafall inte pokemon colloseum instengd i en masa stader inge vidare tycker jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Köp mk:dd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Mkdd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 mkdd lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 mkdd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 MKDD !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Blev otroligt besviken på pkmn colo.. Köp mkdd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg