Selene Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Vissa saker är löjliga tycker jag, serien gillade jag när jag var yngre, men filmerna har bra story! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 (redigerat) 0012:Haha!!! :lol: Ja trodde att du mena allvar!! :D Redigerat 11 Oktober 2004 av Herr.Kaio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 0012:Haha!!! :lol: Ja trodde att du mena allvar!! :D du ska inte häller vara kaxig :angry: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Assåå seriöst, alla får tycka va dom vill. De e du som e lite för kaxig just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Instämmer. Pokemon suger :zzz: ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GROM Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Pokemon är jätte kul. eeehrm, jag måste nog erkänna en sak för dig killen, pokenmon e sämst..... de e så dåligt, sånt som fem-åringar håller på med, bläääh :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Min pappa känner några på jobbet som bor i närheten. O dom har en 4-årig kille som leker me lego o sånt. O ibland så har han hyrt en pkmn film, o alltid när d kommer den där börjesången så står han där o sjunger "o ja kommer att bli mästare!" nåt sånt. O det känns jobbi att höra honom sjunga me falsk röst nån pkmn låt som man inte direkt gillar. ;) O ja fattar inte att 10-åringar tillome tittar på dessa program. Men dom säger bara att dom tittar på anime... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 d e väl nån regel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Mhmm...Back on topic. Pokemon suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 pokemon e dåligt som... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Håll er till tråden, tack! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Vi gör väl det. Vi säger vad vi tycker om Pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg