Ralle10 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jag och min kompis har försökt byta pokemon med varandra flera gånger på pokemon sapphire/Ruby. Varje gång vi kopplar ihop våra gameboy och går upp på andra våningen i ett pokemoncenter och pratar med tjejen i mitten så säjer hon nästan direkt: Please wait och sen händer det inget mer. vet nån varför?? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Har du rätt kabel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 (redigerat) jag och min kompis har försökt byta pokemon med varandra flera gånger på pokemon sapphire/Ruby. Varje gång vi kopplar ihop våra gameboy och går upp på andra våningen i ett pokemoncenter och pratar med tjejen i mitten så säjer hon nästan direkt: Please wait och sen händer det inget mer. vet nån varför?? :(Kanske fel på spelet :huh: <_< (min kompis attacker syns inte!). Redigerat 22 Augusti 2004 av Ow123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Testa att byta håll på kabeln Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 E d en fyra ändars kabel?Allså GBA kabel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jag frågade ju de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Ahaa!Förlåt...Trodde att du menade nåt annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 (Ow123 @ 22/08-2004 19:31:12) jag och min kompis har försökt byta pokemon med varandra flera gånger på pokemon sapphire/Ruby. Varje gång vi kopplar ihop våra gameboy och går upp på andra våningen i ett pokemoncenter och pratar med tjejen i mitten så säjer hon nästan direkt: Please wait och sen händer det inget mer. vet nån varför?? :( Kanske fel på spelet :huh: <_< (min kompis attacker syns inte!). Hur vet du att det är fel på spelet...?I Options kan man stänga av animationen för varje attack... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 han vet väl inte han bara sa kanske det är fel på spelet!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 jo så måste det va det e nog fel på spelet eler glapp i kabeln. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 en fråga vad är glapp i kabeln??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 (redigerat) Min kabel (som inte är original) brukar glappa ibland... Inlägg 200... :D Redigerat 23 Augusti 2004 av nebbig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg