Hoppa till innehåll

Jag Kan Inte Byta Pokemon Med Min Kompis, Varför?


Ralle10
 Dela

Rekommendera inlägg

jag och min kompis har försökt byta pokemon med varandra flera gånger på pokemon sapphire/Ruby. Varje gång vi kopplar ihop våra gameboy och går upp på andra våningen i ett pokemoncenter och pratar med tjejen i mitten så säjer hon nästan direkt: Please wait och sen händer det inget mer. vet nån varför?? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag och min kompis har försökt byta pokemon med varandra flera gånger på pokemon sapphire/Ruby. Varje gång vi kopplar ihop våra gameboy och går upp på andra våningen i ett pokemoncenter och pratar med tjejen i mitten så säjer hon nästan direkt: Please wait och sen händer det inget mer. vet nån varför?? :(

Kanske fel på spelet :huh: <_< (min kompis attacker syns inte!). Redigerat av Ow123
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Ow123 @ 22/08-2004 19:31:12)

jag och min kompis har försökt byta pokemon med varandra flera gånger på pokemon sapphire/Ruby. Varje gång vi kopplar ihop våra gameboy och går upp på andra våningen i ett pokemoncenter och pratar med tjejen i mitten så säjer hon nästan direkt: Please wait och sen händer det inget mer. vet nån varför?? :(

Kanske fel på spelet :huh: <_< (min kompis attacker syns inte!).

Hur vet du att det är fel på spelet...?

I Options kan man stänga av animationen för varje attack...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...