Escain Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 jaha om den kommer i april kan ja ju önska mejj den i födelsedagspresent!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 suck jag fyller år i februari kan inte få den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Läste 5:an dan den kom ut. Rent ut sagt tycker jag att filmerna suger 10 gånger mer än böckerna. Inte för att jag gillar böckerna då men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Kunde köpt dden engelska varianten i Juni om jag ville... Jag var på Irland då! Men den verkar jättebra, jag önskar jag hade den här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Dom ska byta skåsidar,Kakarott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 nej det ska dem inte det stog på tidningen dem letade upp nya men dem hitta inga så dem var klara med 3 an innan dambeldor dog så dem ska bara vissa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
@lex Skrivet 7 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Dumbledore, inte danbeldor eller vad du nu skriver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 5:an är ju jättebra! Rekomenderad av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 nej det ska dem inte det stog på tidningen dem letade upp nya men dem hitta inga så dem var klara med 3 an innan dambeldor dog så dem ska bara vissa den men då byter dom väl när dom ska göra den flammande bägaren för ja läste nånstans om att daniel radcliff inte ska va me i nån mer hp-film efter trean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 de tycker att dom börjar bli för gamla :cry: :frown: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 efter som richard harris(dumbledore)dog så kommer ian mckellen att vara dumbledore istället.ian mckellen är han som spelar gandalf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 efter som richard harris(dumbledore)dog så kommer ian mckellen att vara dumbledore istället.ian mckellen är han som spelar gandalf Hur ser Mckellen ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.