Mezox Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 (redigerat) Vill någon samla till ett gruppforum med mig det ska handla om nya saker man har hört t.ex. att ett spel släpps ut till följandekonsol eller helt övriga nyheter. PM:A mig om ni vill vara med. Det är gratis från början men sen får man börja sikcka på poäng. Ni borde passa på och skicka poäng nu när det finns ett fynd. Redigerat 25 Augusti 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Jag vill vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Jag vill vara med! Oki! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 jag också Du ska ju vara med i mitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Man kan vara med i 2 st ;) och mer ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 jag också Du är också med från och med nu *snabbläs*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Jag vill ochså vara med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 azo hur många användare har du plats med har bara 200 poäng skänkte precis till ett annat gruppforum men jag skänker gärna dt jag har till gruppforumet förresten skulle du kunna pm:a mig om hur gruppforum finkar fattar inte ett dugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 azo hur många användare har du plats med har bara 200 poäng skänkte precis till ett annat gruppforum men jag skänker gärna dt jag har till gruppforumet förresten skulle du kunna pm:a mig om hur gruppforum finkar fattar inte ett dugg Mitt gruppfoeum eller?MMX:oki! En regel: om man inte skickar poäng på cirka 2-3 veckor får de inte vara med för det är många som är med i ett gruppforum men inte bryr sig om eller skickar poäng det betyder bara att fler medlemar blir med och det betyder att det kostar poäng så jag vill inte ha någon som roar sig av att vara med utan att ens betalt. PS. jag kommer skriva en lista (listan har jag hos mig själv om ni vill se listan är det att PM:A) där det står vilka som är med och hur mycket de har skickat DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.