Hoppa till innehåll

Uppföljare

Gäst 0018

Rekommendera inlägg

hej vad skulle ni vilja ha för uppföljare till ett spel.skriv och beskriv typ hur du skulle vilga ha en uppföljare till ett spel,och glömm inte vad det ska heta tx.l"uppföljare till rayman4 namn är rayman5 beskrivning att det finns saker som man tx.l kan åka skate bord och åka vatten skoter typ som jag vill ha det typ som en utmaning inte så lätt finns några bossar"så där typ.jag skriver sen vad jag vill ha för uppföljare.sätt igång och skriv det kan bli ganska kul vad ni tycker :cool: :cool: :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 151
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

jag skulle vilja ha uppföljare till ssbm och det ska heta super smash bros.telee melee och det ska finnas 40 gubbar och saker som man kan åka på land och på vatten och den kan hoppa och det ska finnas 40 banor och det ska vara ett roligt spel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill inte precis ha en uppföljare till pokemon colosseum,snarare ett nytt spel..där man kan fånga fria pokemon och va i gym och så!..ja,ni vet vad jag menar...ni som har spelat GBA versionerna...

Annars uppföljare skulle va till SSBM..där man kan typ va MÅNGA av nintendos karaktärer,det skulle va många banor och mer vapen...och självklart typ 1000 troféer..då skulle man inte klara spelet så enkelt ju...lol det skulle typ heta ''Super Smash Bros:The Fight Of Nintendo''och där skulle Sonic finnas ..så slipper man det tjatet om dom gubbarna :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Uppföljare till: Harvest moon spelen.

Namn: Harvest Moon: The farmer's kit.

Beskrivning: Jag tycker det skulle vara till Gamecube och innehålla de bästa Harvest Moon spelen.

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle vilja ha ett nytt gamecube spel som ska heta super smash bors memee

3d! det skulle vara coolt! då skulle man se sin gubbe bakifrån eller från ögonen men då skulle det få vara typ samus som bara kan titta ifrån ögonen men det skulle inte vara samma skarm.......Det skulle vara så att man tar de saker de har på spelen! men det blir problem med C.falkon! han har väll inga atacker på F-zero?

men det skulle vara coolt! typ super graund kick av fox Mc cloud! Det skulle vara så coolt!

post-7-1093551899_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skulle vilja ha ett nytt super smash brother Revulution man kan vara alla gubbar innan och t.ex det kommer Sonic som ni andra hittar på och dragonball

och wario med waluigi.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har en annan idé ett nytt pokémon spel som man har en mickrofån och man går i 3d också går man med spaken sen kanske det dyker upp en pokémon sen har man pikachu sen säger man attaker typ så här åsk stöt snab attak undvik attaken så ungefär

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

typ så också en ide men inte som alla andra spelen när man väljer attack ska man vänta en efter har den attackerat jag vill man ska typ attackera som SSBM

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...