vickyy Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Hejsan :D Jag håller på med Ganondorf nu men jag vet inte hur jag ska besegra honom för när jag ska skjuta pilar på honom dödar han mig. HUr ska man göra?! Kramar :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Först ska man skjuta tillbaka hans "eldbollar" på honom med svärdet. Det kan bli rena tennismatchen innan man äntligen träffar honom, men när man har träffat så blir han förstenad en liten stund och då ska man skynda sig att skjuta en ljuspil på honom. Då faller han ner på plattformen och då hoppar du över dit och slår honom med svärdet allt du orkar. Upprepa några gånger så har du klarat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Om du vill kan du slå med biggoron sword eller Megaton hammer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickyy Skrivet 26 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 OKej men jag har inte biggoron sword tror ja ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Man behöver inte ha Biggorons svärd. Själv tyckte jag att det var svårare att skjuta tillbaka energibollarna med Biggorons sword men det gjorde mera skada på Ganondorf när man högg honom med det tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Först ska man skjuta tillbaka hans "eldbollar" på honom med svärdet. Det kan bli rena tennismatchen innan man äntligen träffar honom, men när man har träffat så blir han förstenad en liten stund och då ska man skynda sig att skjuta en ljuspil på honom. Då faller han ner på plattformen och då hoppar du över dit och slår honom med svärdet allt du orkar. Upprepa några gånger så har du klarat det. och kom ihåg...ju fler gånger du slår med svärdet, detso starkare blir den...den kan döda från 1- 6 hjärtan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 jo ska skjuta pilar på honom och när han börjar skjuta magi på dig så ska på ta ditt svärd och slå pfar och när du har gjort så ska du slå magi bollen tills den träffar honom sen ska du skjuta honom men pilar och sen är det bara att fortsätta så tills han är död men du kan behöva gå fram och slå med ditt svärd någon gång innan han dör. har möt spöket men inte honom personligen men det är samma strategi på båda. men gandorf är inte den sista bossen men han är den näst sista och den sista har jag ingen information men jag tror att det är samma strategi som på gandorf tror jag annars så får du fråga i forumet efter hjälp med den sista bossen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 jo ska skjuta pilar på honom och när han börjar skjuta magi på dig så ska på ta ditt svärd och slå pfar och när du har gjort så ska du slå magi bollen tills den träffar honom sen ska du skjuta honom men pilar och sen är det bara att fortsätta så tills han är död men du kan behöva gå fram och slå med ditt svärd någon gång innan han dör. har möt spöket men inte honom personligen men det är samma strategi på båda. men gandorf är inte den sista bossen men han är den näst sista och den sista har jag ingen information men jag tror att det är samma strategi som på gandorf tror jag annars så får du fråga i forumet efter hjälp med den sista bossen. Det är inte samma strategi på den sista den heter GANON. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 jo ska skjuta pilar på honom och när han börjar skjuta magi på dig så ska på ta ditt svärd och slå pfar och när du har gjort så ska du slå magi bollen tills den träffar honom sen ska du skjuta honom men pilar och sen är det bara att fortsätta så tills han är död men du kan behöva gå fram och slå med ditt svärd någon gång innan han dör. har möt spöket men inte honom personligen men det är samma strategi på båda. men gandorf är inte den sista bossen men han är den näst sista och den sista har jag ingen information men jag tror att det är samma strategi som på gandorf tror jag annars så får du fråga i forumet efter hjälp med den sista bossen. man ska göra helt olika saker på Ganon, man använder inte ens master sword från början.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 (redigerat) nä, för det slår Fegisen bort. Redigerat 28 Augusti 2004 av Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Så man behöver biggoron´s sword/Gian´t Knife/Megaton Hammer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Man behöver inte ha Biggorons svärd. Själv tyckte jag att det var svårare att skjuta tillbaka energibollarna med Biggorons sword men det gjorde mera skada på Ganondorf när man högg honom med det tror jag. Nej, Master Sword gör mer skada på Ganondorf än Biggoron's Sword. Jag provade med BS en gång, men det tog skitlång tid. Tillslut tog jag MS istället och då dog han direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg