Hoppa till innehåll

Ganondorf


vickyy
 Dela

Rekommendera inlägg

;) Ledsen för Sluta käbbla men går det inte på tid med grejerna för biggorons sword? Och vad ska man göra med den brutna Giants knife? Och hur får mn dom som vaktar bron att flytta sig? :(

Det är lugnt! ;) Jag tyckte bara att "käbbla" var fel ord, eftersom vi inte var arga på varandra eller nåt. Vi diskuterade ju bara. Dessutom är det flera som skrivit "sluta tjafsa" till mig på sistone, så jag var lite trött på det. Men det är ingen fara! :cool:

 

Angående dina frågor: Steg 8 och 9 i min beskrivning är på tid. Du ska inte göra nåt med Giant's Knife, du ska fixa så att du får Biggoron's Sword istället. De som vaktar bron...menar du i Gerudo Valley? Du kan inte få bort dem, men de är bara där när du är liten. När du är stor är de borta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Men...... Menar du han vanliga Biggoron i berget? För jag läste på en hemsida att det var en likadan som var bror till Biggoron.

Och Odd Muchroom har man bara tre minuter på sig att lämna ;)

Det finns två Biggoron, en i Goron City och så han som bor på toppen av Death Mountain, som jag skrev. Ja, du har rätt i att man måste lämna Odd Mushroom på tid.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SUCK. Jag måste få Gororn Tunic och jag klarar inte att lägga en bomb på den lilla Goronen. Hur kommer man upp i Forest temple? :huh:

Du behöver inte Goron Tunic förrän du ska till Fire Temple. Kör klart Forest Temple först (och om jag har fattat rätt har du kommit upp nu). Det är lite knepigt att träffa goronen med en bomb, men man får försöka tills man klarar det. Jag brukar vänta tills han kommer. Sen kastar jag en bomb framför honom och hoppas att han ska rulla över den.

 

Magdis: Man behöver inte ha Epona för att lämna Odd Mushroom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Rumiko @ 01/09-2004 17:13:38)

SUCK. Jag måste få Gororn Tunic och jag klarar inte att lägga en bomb på den lilla Goronen. Hur kommer man upp i Forest temple?  :huh:

Du behöver inte Goron Tunic förrän du ska till Fire Temple. Kör klart Forest Temple först (och om jag har fattat rätt har du kommit upp nu). Det är lite knepigt att träffa goronen med en bomb, men man får försöka tills man klarar det. Jag brukar vänta tills han kommer. Sen kastar jag en bomb framför honom och hoppas att han ska rulla över den.

 

Magdis: Man behöver inte ha Epona för att lämna Odd Mushroom.

Men till de två sista behöver man det iallafal till den sista en gång klarade jag att lämna grodan till lake´s labratory utan epona. Men jag förlorade lungt på att lämna ögon dropparna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...