Mezox Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Har ni hört att det finns ett nytt data virus som smygfilmar dig genom din egen webbkamera, sjukt va? :cry: :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 sh*t även om den inte är på eller *kopplar ut min webbkamera* isåfall kommer jag inte ha på webbkamran förrän det där viruset är borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 ehm lol.. låter sjukt :P vart såg du det ..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 undrar varför man gör ett virus som smygfilmar andra!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Önödigt virus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 (redigerat) Jag är såå rädd för detta viruset :cry: Har hört om det innan :( Redigerat 27 Augusti 2004 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Oj... Öum... Jag ska nog inte köpa en webb kamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Varför är du så rädd för ett virus som bara smyg filmmar webb kamran, ryck ut den så kan dom inte filmma dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Juste jag kan ju sätta fasst nåt framför linsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Eller så sätter man en lapp framför kameran och skriver: Tror du att verkligen skulle smygfilma mig så enkelt? Fast på engelska då.. ;P orkar inte ändra.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crisis Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Det tänker jag med göra :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Eller så sätter man en lapp framför kameran och skriver: Tror du att verkligen skulle smygfilma mig så enkelt? Fast på engelska då.. ;P orkar inte ändra.. :P Det ska jag göra! Undrar då vad för virus han kommer skicka på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.