shacti Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 ja du grabben för en halvdan hacker är det inte svårt at kapa en webbis (läste om det i pc för all) så jag antar att ett virus borde kunna göra samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 f*n va lodiga ni är, vafan. hur ska viruset veta hur man sätter på den, isådanafall måste den förprogrameras till varje sort av kamera, den lär ju inte kunna hitta driv rutinerna Den går väl inte in genom den rätta vägen den har säkert ett program som kan hacka sig in på webbkameran och alla webkameror fungerar på samma sätt inuti. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 med tamke på att det går att kap nåt så avancerat som en dator så borde inte en webbkamera vara nåt problem för en erfaren viruskodare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 ahah vad oroliga ni e för ett litet virus har haft webben på , på mig i 2 dygn med virus skydd inget har kommit :P och ahr internet av iblan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 ^_^"> ahah vad oroliga ni e för ett litet virus har haft webben på , på mig i 2 dygn med virus skydd inget har kommit :P och ahr internet av iblan :P Den kan inte gå till alla datorer över hela världen. <_< <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 bäst att alla ni drar av webbkameran om det smygfilmar kan det spåras till ert hem alla nu är det Krig mot dem onda B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 lol :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Jag har Webb cam precis vid mig nu och pekar finger i den B) hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 kul ifall den blev kapad och hacker såg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 bäst att alla ni drar av webbkameran om det smygfilmar kan det spåras till ert hem alla nu är det Krig mot dem onda B) Typiskt författare. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Jag har vänt min webkamera mot högtalaren, så nu ser man bara mörkblått i den :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Jag har linslocket på.. Det bästa! :lol: Men era fegisar! Skaffa antivirus och så kan ni var lugna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.