Gäst Janaz Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Hur får man eye of ture(stavas???) i shadow temple B) ???? stavas lens of ture du får den i brunen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johannaw Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Hallå! Asså jag fattar igenting av den här sidan eller nåt annat.. Men jag behöver hjälp.. Jag är stor men jag har inte skaffat Song of Sun eller vad f*n den heter... Hur var när?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 man ska väl in i brunnen när man är liten va? och då är brunnen full med vatten så hur kommer man ner kan man göra så man kan dycka längre ner än 6 meter?? svara snälla jag vill gärna klara ut spelet :D :medieval: Du ska gå till kvarnen i Kakariko Village som stor och visa Ocarinan för gubben. Han kommer då lära dig Song of Storms. Bli sen liten och gå till samma ställe och spela den för han så töms brunnen på vatten. Sen är det bara att gå in i brunnen. Och det stavas Lens of Truth. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nagisa Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 "Bli sen liten" :blink: Och hur blir man liten igen? Snälla säg.. Är stor nu och håller på att kämpa igenom fire temple och läser nu det här... Har ju inte gjort nåt av allt det här som ni berättar. =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Du måste först klara Water Temple innan du kan gå till Shadow Temple, och före det behöver du inte Lens of Truth. För att bli liten igen så måste du klara Forest Temple och sen gå till Temple of Time och sätta ner Master Sword igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sir axel Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Vad man ska göra efter Forest Temple: Efter Forest Temple ska du klara Fire Temple som finns i vulkanen hos Gorons. Gå in i Goron city och stoppa den rullande Goronen med bomber. Det är Darunias son och efter det att du har stoppat honom kommer han att ge dig Goron Tunic som du måste ha för att klara hettan i Fire Temple. För att komma in i Fire Temple ska du dra ut statyn som finns i kungens rum, bakom den finns det nämligen en gång som leder till Fire Temples ingång. Vem ska ska sälja Dödskallemasken till: Dödskallemasken ska säljas till en liten kille i Lost Woods som spelar flöjt. Jag minn inte den exakta vägen, men jag tror att man ska gå till vänster. För att få honom fredligt sinnad ska du spela Saria's Song för honom, antingen med masken på eller så ska du ta på den och snacka med honom efteråt. Hur man får Lens of Truth: Lens of Truth hittar du i brunnen när du är liten. Först måste du tömma brunen på vatten för att kunna gå igenom den lilla labyrinten som finns där. För att tömma brunnen ska du spela Song of Storms som du får lära dig av en snubbe i kvarnen när du visar honom ocarinan (även detta när du är liten). Inuti brunnen finns en labyrint, men den får du klara själv, det är inte så svårt. Fast du måste testa att gå mot väggarna efterom vissa är falska och se upp med var du går, det finns osynliga hål i golvet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg