da Lina Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Hur klarar man han?? Skall man döda de där anhängarna först å hur dödar man dom för de återuppstår ju bara:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Du ska använda Spegelskölden för att se till att de inte återuppstår. På fönstren finns skynken som man kan bränna bort med eldpilar så att ljuset kommer in i rummet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Heter han King Yigorse??? Det hade jag ingen aning om. Är du säker på att han heter så i den amerikanska utgåvan? Jag trodde han bara hette King of Ikana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 mmmvet ej, va ngn som svarade på ett annat inlägg jag skrev som skickade en guide å där hette han så:P Tack i allafall:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 mmmm nu klarar jag inte själva han. de där två anhängarna går bra men han är ju skit svår å klara själva kungen:/ Delar sejj i massa bitar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 mmmm nu klarar jag inte själva han. de där två anhängarna går bra men han är ju skit svår å klara själva kungen:/ Delar sejj i massa bitar Är det inte så att du ska träffa huvudet efter att han delat upp sig i bitar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Hur går det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 29 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 mmmm inte provat än men kanske är så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 han heter i den europeiska verisionen Ikana King.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_z Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 coolt :) B) :D :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Håller med jhjelm :cool: :rambo: :cry: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 mmmm nu klarar jag inte själva han. de där två anhängarna går bra men han är ju skit svår å klara själva kungen:/ Delar sejj i massa bitar Jag hade också svårt, men klara han till sist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg