Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 140
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet
(Herr.Kaio @ 29/10-2004 19:29:47)
(0012 @ 29/10-2004 18:02:51)
(Herr.Kaio @ 29/10-2004 19:58:56)

mozart e bättre än metallica

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!: lol:

Du har helt rätt Toxic!! :D :D

Menar du halelolia

halelolia?

Klassiker :visslar:
Gäst Liquid Silk
Skrivet
(0012 @ 31/10-2004 18:41:59)
(Herr.Kaio @ 29/10-2004 19:29:47)
(0012 @ 29/10-2004 18:02:51)
(Herr.Kaio @ 29/10-2004 19:58:56)

mozart e bättre än metallica

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!: lol:

Du har helt rätt Toxic!! :D :D

Menar du halelolia

halelolia?

Klassiker :visslar:

Du menar halleluja ;)
Skrivet

R&B (och sånt) jaa... det där hej Monica lyssnar jag inte så gärna på och inte nåt med Westlife och pojkband överhuvudtaget heller..well. . . Allt <-- är verkligen "zzz" ... x_x ... etc.

Skrivet

0012 och 0013 ska bara hålla käften! De är bara ett par mellanstadie-ungar. Och förresten ¨å är Metallica det bästa bandet genom tiderna! All hip-hop,japansk musik,och r&nb och pop suger! Jag lyssnar hellre på Johann strauss än på Dir en grey.. :kung:

Skrivet (redigerat)

0012 och 0013 ska bara hålla käften! De är bara ett par mellanstadie-ungar. Och förresten ¨å är Metallica det bästa bandet genom tiderna! All hip-hop,japansk musik,och r&nb och pop suger! Jag lyssnar hellre på Johann strauss än på Dir en grey.. :kung:

så du har hört all japansk musik?? du vet att det finns ganska många genrer att välja på ;)

[edit]

Metallica är inte bra :rambo:

Redigerat av Shash
Skrivet (redigerat)

PRECIS.... !!! Mn kan ju inte säga att all japansk musik är dålig, :angry: ...det kan man väl inte säga om nåt speciellt land överhuvudtaget... Det är snarare genrer som man ska säga nåt om då!

Redigerat av Kiyoe
Skrivet (redigerat)

Okej, om du säger att 0012 och 0013 "bara är mellanstadie-ungar" som du säger, varför uppför dom sig mer vuxet än vad du gör? ^^ Redigerat av Natsuo Sakatawa

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...