Selene Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Allt nytt svenskt (på svenska och på engelska i stil med the hives), allt i Britney Spears stil,all hiphop,rap och liknande. Allt på Nrj och Rix Fm. Nästan alla låtar på MTV och Z och tillslut alla låtar på MTV UP NORDIC! Jag skrev det så här för annars skulle det blivit en jätte lång lista med dåliga låtar/artister/grupper. Dom som gillar dom här sakerna får göra det men jag tycker att det är sämst! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Rix fm är för bögar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Allt nytt svenskt (på svenska och på engelska i stil med the hives), allt i Britney Spears stil,all hiphop,rap och liknande. Allt på Nrj och Rix Fm. Nästan alla låtar på MTV och Z och tillslut alla låtar på MTV UP NORDIC! Jag skrev det så här för annars skulle det blivit en jätte lång lista med dåliga låtar/artister/grupper. Dom som gillar dom här sakerna får göra det men jag tycker att det är sämst! :P snacka inte skit om the hives!de är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 HIVES ÄR JU BRA!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 japansk musik är faktisk jävligt mycket bättre än metallica.metallica e fjantar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 (redigerat) JAJAJAJAJA...jag vet att ni ching chong:are håller me varandra men vafan...0013 är ju så j*vla näsvis! Da buzz är nog de sämsta jag hört....Äh hålkäften och jag är inte kines .Det är bara små barn som säger ching chang chong.RIX FM suger hårt hatar Metallica. Redigerat 9 November 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Vi borde göra en Anti Metallica klubb -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Vi borde göra en Anti Metallica klubb -_- aa det borde vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 japansk musik är faktisk jävligt mycket bättre än metallica.metallica e fjantar! SÅ sant, så sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.