Metroid Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Du ska väll komma först o gö så de kör av banan :D hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
link_master! Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Tja alle, snygg bild hur går det med min chao Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
link_master! Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Jag är hos en kompis som säger att det bara är att gasa och svänga lite och sen full gas på slutet (bromsa ski*** vi i) :visslar: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 jag har klarat hela spelet på 2 dagar.hade hyrt det.hade inte spelat det förut :) :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Vad har det med saken att göra... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 mitt tips är att använda L/R i svängarna P.S.Varvade det på en vecka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 (redigerat) förlåt för dubbel men kom på att det är lite lättare i twoplayer Redigerat 4 September 2004 av RedSnake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 vart det nåt fel så att det vart 2inlägg???mina tips L/R i svängarna,ta genvägar om det finns på banan,försök och vinn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Chao_ Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 :D Jag Har klarat det på 100cc nu då fick jag dom där två toadarna och deras bil!!!!!!!!! :D :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 :angry: Hur i helve*** vinner man special cup på 100cc och 150cc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: :angry: Muhahahahahahahahahahaha ...........................årets skämt sorry om jag skrattar men det är urenkelt ...........om du är med på nintendo mästerskapen i sttockholm så ska du få se stor ägning på mariokart dubbel dash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Har klarat hella spelet och har fått allt man kan få. inte så verst lätt i början när jag var nybörjarare men sen var det lätt. De sista karaktärerna är mutant pirana plant och king bo de har alla specialer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Varför skriver alla att dom har klarat det...onödigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg