0013 Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 (Jellyfish @ 03/09-2004 09:55:11) (0013 @ 02/09-2004 17:05:54) I got too many to count. Även om man inte hänger med alla hela tiden så är det fortfarande ens kompisar, tycker jag. 0013: Alla. inte jag. vad ska man ha dom till? Stötta sej emot, med mera. ALLA behöver vänner. Annars är man en ensam sate. Det är bara små accesoarer i livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 joda..visst har man vänner..är typ med alla i skolan (förutom vissa idioter;)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 klart man behöver vänner!!! kan va bra att ha, när du behöver dom!! och altid annars också!!! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 Jag blir kallad rasist av mina kompisar bara för att jag lyssnar på metal och klär mej som en sån som gillar metal. Schysst? Bli kallad rasist för att du har metal-stil.... Dom som kallar dig det..vet de ens vad ordet betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 klart man behöver vänner!!! kan va bra att ha, när du behöver dom!! och altid annars också!!! :o som till vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 0013:DU är ju alltid emot allt och alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 jag har nästan slutat tro på san vänskap... alla jag blir vän me måste jag skiljas ifrån eller så lämnar han/hon mej.. hänt mej massor av gånger! :( men jag brukar klara mej bra ändå... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 0013:DU är ju alltid emot allt och alla. Inte allt >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 jag har nästan slutat tro på san vänskap... alla jag blir vän me måste jag skiljas ifrån eller så lämnar han/hon mej.. hänt mej massor av gånger! :( men jag brukar klara mej bra ändå... :) ensam är stark ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 jag håller me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 jag håller me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 Jag är med alla men jag klarar mej själv oxå..det e inge problem om jag skulle bli utstött..så länge jag har bra betyg och kommer in på en bra linje så e allt lugnt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.