Eve_95 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Hur måna pojkar fins i fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 inte så många tjejer tror jag mest killar (vi spelar väl mest lr :huh: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Eller så kommer man till min skola där ena halvan är gothare, andra är inne på playahead och sen så har vi ett fåtal därimellan. Eller typ 80% Playa 19% gothare 1% övriga Hehe i min skola är det:95% Playa/Lunar eller liknande 5% övriga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 (redigerat) Håller me MeM! Här på fuska.se är de dom man kan snacka mé om man t.ex har problem... Men jag har väl några kompisar i min skola fasst dom är Sk*tdumma... Jag blir tvungen att byta skola inom en månad tack vare dom :angry: Redigerat 1 November 2004 av Orzen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 (Draghon @ 31/10-2004 18:51:54) Eller så kommer man till min skola där ena halvan är gothare, andra är inne på playahead och sen så har vi ett fåtal därimellan. Eller typ 80% Playa 19% gothare 1% övriga Hehe i min skola är det: 95% Playa/Lunar eller liknande 5% övriga På min skola är det 75% tråkiga JL nördar, jag och min kompis som är riktiga Metallica fans och (tråkigt nog) 5% bråkiga invandrare och resten Raggare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Vilken salig blandning... vi har lunarnördar, lajvnördar, och gothare på min skola... Har ett litet förråd med vänner och ett par galningar efter mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 och varför inte gothartöntar? >_> min skola har typ 60% Lunare och sånt 20% Gothare/Rökare/Snusare asså jag vet att det inte är samma men dom är typ ett gäng så jag räknar så >_< 10% TV-Spels fantaster 8% Ganska skummisar 2% Blondie och Brownie(jag).... VAD? >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 dom mästa "vänner" jag har är som halv-kompisar.oftast grupptryck som blir som det blir.det var mycke värre i sexan än vad de e nu.men ibland känns det som hela världen hatar mig.vet inte om de har me pubitet att göra..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.