NightMaker Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 hur måga har set bionicle 2 har den på engelska tyckte ni den var bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 ? Bionicle på film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 jag har inte sätt den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Jag har inte ens sett ettan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 vad hanlar den om? jag tänker kanske hyra den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 BARNRUMPOR!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 31 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 mest är det fight sen så får man se hur du små bionicle blir dem stora bionicle gubbarna fighterna är skit bra (alltså jag menar det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 31 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 (redigerat) BARNRUMPOR!!!!vad menar du med det det är fakstigt bra :angry: du kanske tycker det suger men inte vi så vi behöver inte tycka som du tycker :angry: (sorry för dubbelinlägg) (föresten onördigt in lägg) Redigerat 31 Augusti 2004 av robban83 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 hahahaha! :lol: Att ni tittar på sånt här! Jag garvar igäl mig! :lol: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 31 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 jag tycker du är taskig mot oss som gillar bionicle filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 (redigerat) BARNRUMPOR!!!! Det här forumet är för alla åldrar <_< Redigerat 31 Augusti 2004 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 BARNRUMPOR!!!! Jaja du behöver inte prata mer om dig själv nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.