Hoppa till innehåll

Hur Måga Här Har Sett...


NightMaker
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst toxic avenger

Det är ju rent sorligt att läsa disskutionerna här på forumet, ungefär 95 % av användarna verkar vara under 10 år och varenda tråd urartar på grund av onödiga kommentarer som sen naturligtvis måste besvaras. Fattar inte att jag fortfarande skriver här.

ja alla verkar ju vara under 10 år!t.ex i gameboy forumet så är det bara pokemon trådar och ingen över 10 spelar typ pokemon....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har sett första filmen (min lillebror har den)

Alla kan väl sluta att skratta åt de som ser på barn filmer det är väl inge fel på de!

Jag är säker på att jag är äldre en många här och fast jag är hårdrockare/gohtare så kan jag roa mig med att se på barn filmer och ingen ska behöva skratta åt någon för de! så passar det inte att vara på det här forummet så stick och brinn! :evil: :D :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst toxic avenger

Har sett första filmen (min lillebror har den)

Alla kan väl sluta att skratta åt de som ser på barn filmer det är väl inge fel på de!

Jag är säker på att jag är äldre en många här och fast jag är hårdrockare/gohtare så kan jag roa mig med att se på barn filmer och ingen ska behöva skratta åt någon för de! så passar det inte att vara på det här forummet så stick och brinn! :evil: :D :P

och ungefär hur gammal e du?(ville veta...)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...