Gäst 0012 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Hjälp jag köpte presis mer bilder i min presentation så använde jag föremål sen står det i min presentation att du kan använda 1 bild så trycker jag på IMG knappen och lägger ner adressen men när jag trycker på Ok så står det Fel uppstog var:men inget står vad det är som är fel. adressen till bannern: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/pokemon.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Pröva att göra det manuellt. skriv: [IMG=*adressen*] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Funkar inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Felet är att det är ett mellanrum... När du trycker på img knappen, klistra in länken, tryck backspace sen kanske det funkar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 förstår inte riktigt :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 att det är ett mellanrum kanske.. om du klickar på backspace som är ovanför enter-knappen så kanske det funkar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 cooly banner vem har gjort dn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Har du provat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 nä det blir ingen mellan rum plus att det står inte vad som var felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.