shacti Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 gammal rock är bäst: gary moore deep purple scorpions thin lizzy sen finns dt några nya band som är bra: linkin park kan inte komma på fler nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 Techno & Trance Jag gillar just nu dj mangoos låtar synd bara att ingen vet vem han är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 (redigerat) hårdrock är den ända bra musik silen(och då talar jag inte om nån skitig nu metal!som linking park) EMINEM suger för det ända han sjuger om är som alla andra hip hoppare gör(sjunga om att det är collat att röka harsh medan man skjuter nån är ju bara fjantigt) Redigerat 18 September 2004 av toxic avenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 jag håller med delvis innehållet i låtarna är innehållet är skit men annars är dt ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 METAL!!!!!! hiphop, är bajs!!!! marlyn manson slipknot courtney love nirvana murderdolls bob hund doktor kosmos black sabbath misfits med mera! MAHA!! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 jag tycker om Eminem! EMINEM!EMINEM!EMINEM! stackars barn!!! :blink: EMINEM SUGER!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 dubbelpost.... jag vet inte om metal är sååå bra dt är inte så mycket till musik eller hur jag nu ska säga bram-bram på gitarren och bonka bonka på trummorna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 Lyssna på Napalm Death..Då vet du va Death Metal e iaf. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 alla har sin egen smak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 O ja e en av dom.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 All musik är typ bra. I stort sett. Förutom skiten som kallas Britney o.s.v., och all j*vla gangsta-rap där alla låtar låter likadant, i stort sett. Hiphop är okej att lyssna på. Fast alla sorters rock är ju ändå bäst :) Just nu har jag fastnat för Elvis Costello - Watching the detectives. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Min musiksmak är alla slags rock, fast så fins det ju bra musik av andra slag också. Det jag inte gillar är Gangsta rap, Britney-Spears-och-allt-i-hennes-like, Dansband och alla dessa pojband, tex. Westlife. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.