Zerp Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Ja e mer metal inriktad..Marilyn Manson o sånt där.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Min musiksmak är alla slags rock, fast så fins det ju bra musik av andra slag också. Det jag inte gillar är Gangsta rap, Britney-Spears-och-allt-i-hennes-like, Dansband och alla dessa pojband, tex. Westlife. alla dessa pojkband o solo killar e böööögaR!!!Rap o hiphop e d sämsta ja vet!Britta e sååååå sämst! fast när man säger usher så kanske d kan bli ett litet undantag... MEN EMINEM SUGER!!! :angry: HåRdRoCk o punk e ju bäst! the misfits e nog d bästa punk bandet men 2:a kommer blink o sum 41!! :rolleyes: Dom bästa hårdrocks banden e ju Guns n' Roses o Aerosmith o Europe o Iron maiden o Five for fiighting! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 där sa du ett sant ord...varför är alla artister (män) bögar (dom i rockbander ej inräknade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Orca killen..Studera pojk bandens musik videor så förstår du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 där sa du ett sant ord...varför är alla artister (män) bögar (dom i rockbander ej inräknade) mm, det undrar ja med?? bara för att dom gillar att dannsa behöver dom inte vara bögar!!ni ska inte ha så mycket fördomar!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Dom bästa hårdrocks banden e ju Guns n' Roses o Aerosmith o Europe o Iron maiden o Five for fiighting! Byt ut Europe mot Metallica ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 jag har inte fördomar men dt är asmånga bögar bland kända artister.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 jag gillar väll typ hårdrock eller nått i den stilen. favvo är väll Backyard Babies Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SEXY_GIRL Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Jag älskar NIGHTWISH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 där sa du ett sant ord...varför är alla artister (män) bögar (dom i rockbander ej inräknade) snacka inte skit om rockband(hårdrocksband) :angry: och ja pojkband som t.ex. westlife , backstreetsboys , usher och fler är böger det ser man på dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 jag gillar R&B och Reggae äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 (toxic avenger @ 22/09-2004 14:46:38) där sa du ett sant ord...varför är alla artister (män) bögar (dom i rockbander ej inräknade) snacka inte skit om rockband(hårdrocksband) :angry: och ja pojkband som t.ex. westlife , backstreetsboys , usher och fler är böger det ser man på dom... där sa du ett sant ord...varför är alla artister (män) bögar (dom i rockbander ej inräknade) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.