Gäst Liquid Silk Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Dom bästa hårdrocks banden e ju Guns n' Roses o Aerosmith o Europe o Iron maiden o Five for fiighting! Byt ut Europe mot Metallica ;) Metallica e bra men inte lika bra... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 (redigerat) Hårdrock: Iron Maiden Metallica Guns n' Roses Allt med gittar solon och snabbt trummande.. Inte Hårdrock: Blick 182 Sum 41 Europe Backyard Babies Absolut inte hårdrock är Village people som jag har sett många skriva.. Nightwish, som är väldigt bra, är inte heller hårdrock utan Gothic..Den som inte håller med vet inget om musik... Det här skriver jag så att ni inte tar fel, för Village People ÄR ABSOLUT INTE ROCK! DET ÄR f*n BÖG POP!! Redigerat 22 September 2004 av Zerp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 OKEJ SÅ NIGHTWISH ÄR INTE HÅRDROCK F*N HELLER. DET ÄR HÅRDROCK MEN DET ÄR SYMPHONIC METAL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 jo europe är hård rock <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 jo europe är hård rock <_< jupp <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 (Herr.Kaio @ 22/09-2004 16:16:58) jo europe är hård rock <_< jupp <_< nja inte hård rock, hur många hård rocks grupper kör med synthar och sånt i sina låtar?.. bra är iför sig dom. annars. Ultima thule (vikinga metal) Räserbajs (svensk 80 tals punk) ebba grön och sånt skit... och sedan massor av Techno dj som jag inte orkar rabbla up Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 jho dt är dt att du säger bevisar bara en sak du vet inte vad hårdrock är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 (Herr.Kaio @ 22/09-2004 16:16:58) jo europe är hård rock <_< jupp <_< Jag skulle kalla det pop-rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Fattar inte hur man kan haka upp sig på vilket band som hör te vilken stil... Huvudsaken e ju att musiken de spelar e bra B) Själv gillar jag musik från alla stilar men Magnus Uggla äger enligt mej!! Den enda musik jag e allergisk mot e Gynter (försökte göra ett tyskt y...) och Brittan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 tyskt ü gör du genom att trycka på en knapp till vänster om enter samma knapp som man gör ^ symbol, du trycker ¨ och sen u så blir dt ü Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Geez...Nightwish=Gothic..Ni måste förstå det..OK? Europe=Typ vanlig rock, men det är inte klassat som hårdrock.Alla syntar förstör det hårda. Ja kan förklara vad Nightwish e eftersom ni inte verka förså..Aheem: Dom är Gothic..Med en tjej som sjunger med lite opera liknande röst, t.ex Nemo och så har hon en massa smink.. Gitarr solon måste ni ju höra på, långa, coola och lugnande(Enligt mej).. Mycket smink, hård musik fast med lite opera sound....Det ÄR Gothic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 dn store musik-kännaren zerp har talat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.