Boffaroffe Skrivet 3 September 2004 Rapport Skrivet 3 September 2004 när jag skulle köpa ett hjul i affären stog det och jag inte kunde köpa det för jag har nått gränsen på antalet. :o Det stog att man inte kan ha mer än 60 st, varför då :huh: Kan man inte få ha hur många som helst? :P Citera
KazeN Skrivet 3 September 2004 Rapport Skrivet 3 September 2004 Vad lustigt, det står att du har 62st.. Citera
Boffaroffe Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Skrivet 3 September 2004 Vad lustigt, det står att du har 62st.. aaa, det är för jag vann 2st. på hjul lotteriet.och dem måste man få så. Citera
Mezox Skrivet 3 September 2004 Rapport Skrivet 3 September 2004 när jag skulle köpa ett hjul i affären stog det och jag inte kunde köpa det för jag har nått gränsen på antalet. :o Det stog att man inte kan ha mer än 60 st, varför då :huh: Kan man inte få ha hur många som helst? :P 60!!!, jag tycker 3-4 räcker. Citera
Boffaroffe Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Skrivet 3 September 2004 nej, herre gud. bara 3-4 >.< jag vill ha många, är beroende av dem :P Citera
Nafrali Skrivet 3 September 2004 Rapport Skrivet 3 September 2004 Kanske för att en och samma person inte ska kunna ha dom :visslar: Citera
Boffaroffe Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Skrivet 3 September 2004 Kanske för att en och samma person inte ska kunna ha dom :visslar: men det är ju bra, då kan man typ sälja dem dyrt när alla vill ha dem :P Citera
Nafrali Skrivet 3 September 2004 Rapport Skrivet 3 September 2004 (No Fear @ 03/09-2004 17:13:16) Kanske för att en och samma person inte ska kunna ha dom :visslar: men det är ju bra, då kan man typ sälja dem dyrt när alla vill ha dem :P Ja...Men tror du att det någon gong kommer att bli samma: JAG VILL HA HJUL??? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.