Boffaroffe Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 när jag skulle köpa ett hjul i affären stog det och jag inte kunde köpa det för jag har nått gränsen på antalet. :o Det stog att man inte kan ha mer än 60 st, varför då :huh: Kan man inte få ha hur många som helst? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Vad lustigt, det står att du har 62st.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Vad lustigt, det står att du har 62st.. aaa, det är för jag vann 2st. på hjul lotteriet.och dem måste man få så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 när jag skulle köpa ett hjul i affären stog det och jag inte kunde köpa det för jag har nått gränsen på antalet. :o Det stog att man inte kan ha mer än 60 st, varför då :huh: Kan man inte få ha hur många som helst? :P 60!!!, jag tycker 3-4 räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 nej, herre gud. bara 3-4 >.< jag vill ha många, är beroende av dem :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 vad har du dom till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Kanske för att en och samma person inte ska kunna ha dom :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Kanske för att en och samma person inte ska kunna ha dom :visslar: men det är ju bra, då kan man typ sälja dem dyrt när alla vill ha dem :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 (No Fear @ 03/09-2004 17:13:16) Kanske för att en och samma person inte ska kunna ha dom :visslar: men det är ju bra, då kan man typ sälja dem dyrt när alla vill ha dem :P Ja...Men tror du att det någon gong kommer att bli samma: JAG VILL HA HJUL??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.