Hoppa till innehåll

Counter-strike Hack


gegge_90
 Dela

Rekommendera inlägg

Men grabbar jag vill inte bli kallad pucko men jag har modem och jag undrar om mitt internet-modem kan bli ned-hackat om jag kör cs. För att jag orkar helt enkelt inte blåsa min hårdisk igen, det är så jobbigt att sätta min xp på fötter igen

och sedan måste man instalera om alla spelen och komma till det stället där man var. Så snälla hjälp mig jag kan bli jättebra och sedan kan jag lätt lura ut svagheter som jag berättar för er. :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men grabbar jag vill inte bli kallad pucko men jag har modem och jag undrar om mitt internet-modem kan bli ned-hackat om jag kör cs. För att jag orkar helt enkelt inte blåsa min hårdisk igen, det är så jobbigt att sätta min xp på fötter igen

och sedan måste man instalera om alla spelen och komma till det stället där man var. Så snälla hjälp mig jag kan bli jättebra och sedan kan jag lätt lura ut svagheter som jag berättar för er. :gitarr:

modem och köra cs de omöjligt du kommer bli så galen.Du ska ha bredband.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SERIÖST!!!!!!

 

Den här sidan heter fuska.se

Om ni inte gillar att fuks vad gör ni då här????

 

En person undrar om en sak som han berhöver hjäklp med från sidan.

Han ville bara ha hjälp. Inte höra era åsikter om det. skapa en egen tråd med gnäll på fusk . denna sidan heter fuska.se så om ni inte gilar fusk så håll det för er själva iallafall.

Han ville bara ha hjälp.

kanske att dom inte gillar fusk i onlinespel men i singleplayerspel?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Ja men jag har det också så kan bredbandet eller modemet bli ned-hackat om jag kör cs? :huh:

 

LOL... f*n Heller Att Man Fuskar På CS!!! Jag Bannar Er Hela Hööögen !!! :evil: MUAHAHAHA!!!! JAG SKA f*n MAILA TILL STEAMBANS NU !!! :evil: MUAHAHAHA

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst megamuppen

Ja men jag har det också så kan bredbandet eller modemet bli ned-hackat om jag kör cs? :huh:

 

Du har inget bevis :evil: mauahahauah :evil: mauahah
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

jo cs har en lag och bötern som man får om man blir upptäckt är man bannad då på sin cd-key.Plus att det finns nåra fusk som har virus.

 

haha på steam vac servrar så är det olagligt men på servrar utan vac så är det inte olagligt

frästen har valve vist gort fusk tex sv_cheat sen fusk koden :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AHMAD67

lunga ner er vafan jag ska anmäla alla er som svärde men varför har valve gjort fusk till cs och alla andra soel era pucko och om ni vill svara svarar ni hjälp omk ni inte vill så gå här i ffrå n han vill ha hjälp om ni ska svara ska ni svara hjälp till honom inte säga pucko och säga att han inte får fuska han vill har ni nåt med att göra eller. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...