Hajen Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Men grabbar jag vill inte bli kallad pucko men jag har modem och jag undrar om mitt internet-modem kan bli ned-hackat om jag kör cs. För att jag orkar helt enkelt inte blåsa min hårdisk igen, det är så jobbigt att sätta min xp på fötter igen och sedan måste man instalera om alla spelen och komma till det stället där man var. Så snälla hjälp mig jag kan bli jättebra och sedan kan jag lätt lura ut svagheter som jag berättar för er. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Men grabbar jag vill inte bli kallad pucko men jag har modem och jag undrar om mitt internet-modem kan bli ned-hackat om jag kör cs. För att jag orkar helt enkelt inte blåsa min hårdisk igen, det är så jobbigt att sätta min xp på fötter igen och sedan måste man instalera om alla spelen och komma till det stället där man var. Så snälla hjälp mig jag kan bli jättebra och sedan kan jag lätt lura ut svagheter som jag berättar för er. :gitarr: modem och köra cs de omöjligt du kommer bli så galen.Du ska ha bredband. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Ja men jag har det också så kan bredbandet eller modemet bli ned-hackat om jag kör cs? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 SERIÖST!!!!!! Den här sidan heter fuska.se Om ni inte gillar att fuks vad gör ni då här???? En person undrar om en sak som han berhöver hjäklp med från sidan. Han ville bara ha hjälp. Inte höra era åsikter om det. skapa en egen tråd med gnäll på fusk . denna sidan heter fuska.se så om ni inte gilar fusk så håll det för er själva iallafall. Han ville bara ha hjälp. kanske att dom inte gillar fusk i onlinespel men i singleplayerspel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Ja men jag har det också så kan bredbandet eller modemet bli ned-hackat om jag kör cs? :huh: Det finns alltid en risk när du är "online" Boiuthh fusk är fusk punkt slut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Ja men jag har det också så kan bredbandet eller modemet bli ned-hackat om jag kör cs? :huh: LOL... f*n Heller Att Man Fuskar På CS!!! Jag Bannar Er Hela Hööögen !!! :evil: MUAHAHAHA!!!! JAG SKA f*n MAILA TILL STEAMBANS NU !!! :evil: MUAHAHAHA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Ja men jag har det också så kan bredbandet eller modemet bli ned-hackat om jag kör cs? :huh: Du har inget bevis :evil: mauahahauah :evil: mauahah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 men om man ska fuska ska man göra det med kompisar som man har bästämt att man får fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 jo cs har en lag och bötern som man får om man blir upptäckt är man bannad då på sin cd-key.Plus att det finns nåra fusk som har virus. haha på steam vac servrar så är det olagligt men på servrar utan vac så är det inte olagligt frästen har valve vist gort fusk tex sv_cheat sen fusk koden :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 sv_cheat använder man för sina egna servrar, det är om man vill ha en server som är tillåtet för fuskare, fast inte modade hack fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AHMAD67 Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 lunga ner er vafan jag ska anmäla alla er som svärde men varför har valve gjort fusk till cs och alla andra soel era pucko och om ni vill svara svarar ni hjälp omk ni inte vill så gå här i ffrå n han vill ha hjälp om ni ska svara ska ni svara hjälp till honom inte säga pucko och säga att han inte får fuska han vill har ni nåt med att göra eller. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jaja, sluttramsat. Jag ska kolla igenom tråden och se vilka som förtjänar semester. Bara massa S P A M. Man får också inte ha några fusk till onlinespel så då låses den också. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg