incognito Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Jag antar att alla här har hört om skolmassakern igår? Jag fattar inte att det har hänt. 250 döda och 740 skadade varav 92 barn svårt skadade! Det är ju helt sjukt. Vilka sinnesjuka terrorister tar barn som gisslan och tvingar dom att dricka sitt eget piss? Terroristerna hade satt fast bomber med tejp i taket och så lossnade en! På den här skolan fanns 859 elever! Det här är helt oförlåtligt. Från och med nu hatar jag alla terrorister som ger sig på oskyldiga människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 hattar nu... har hatat dom enda sen början Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 mmm, men varför va det dom gjorde det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 4 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 (redigerat) Det vete fåglarna. Dom kanske är helt j*vla sinnesjuka och störda i huvudet? Redigerat 4 September 2004 av Raistlin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 inte kanske..dom ÄR det..helt j*vla otroligt att en människa kan göra något så hemskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 (redigerat) mmm, men varför va det dom gjorde det??Dem gjorde det för att dem ville att dem skulle släppa fångar i ryssland och dra tillbaka sina trupper från tjejenien. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,528084,00.html här är lite information Redigerat 4 September 2004 av No Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 4 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Så j*vla onödigt att ge sig på barn för det. Dom skulle lika gärna kunnat förhandla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Jag antar att alla här har hört om skolmassakern igår? Jag fattar inte att det har hänt. 250 döda och 740 skadade varav 92 barn svårt skadade! Det är ju helt sjukt. Vilka sinnesjuka terrorister tar barn som gisslan och tvingar dom att dricka sitt eget piss? Terroristerna hade satt fast bomber med tejp i taket och så lossnade en! På den här skolan fanns 859 elever! Det här är helt oförlåtligt. Från och med nu hatar jag alla terrorister som ger sig på oskyldiga människor. Va?! :o Det har inte jag sett... När hände det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 hattar nu... har hatat dom enda sen början du är knappast tillräcklig gammal för att ha hatat dom sedan allt började..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Det är egenteligen otroligt. Att man kan vara så knäpp. Faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 och dom gör det för att fria deras egna folk... sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 (Pippo @ 04/09-2004 13:23:31) hattar nu... har hatat dom enda sen början du är knappast tillräcklig gammal för att ha hatat dom sedan allt började..... nej jag menade sen början av att jag hörde talas om dt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.