Gäst Liquid Silk Skrivet 4 September 2004 Rapport Skrivet 4 September 2004 Min Superhjälte va batman när jag var liten. Yeaaaah! :lol: Nu kanske era e typ Sonic eller nåt. :cool: Citera
Slasktratt Skrivet 4 September 2004 Rapport Skrivet 4 September 2004 Min var faktiskt Rafael från Turtles.. :rolleyes: Citera
Offline Skrivet 4 September 2004 Rapport Skrivet 4 September 2004 Min hjälte är och kommer alltid att vara mej själv :rolleyes: ne, nu skojja jag..:P jag kommer faktiskt inte ihåg vem som va min hjälte.. Citera
Manga Master Skrivet 4 September 2004 Rapport Skrivet 4 September 2004 Jag kommer faktiskt inte heller ihåg :S Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 4 September 2004 Rapport Skrivet 4 September 2004 LEATHERFACE från motorsgs massakern!nerå.... sonic var väl kanske min förut och nu..nu är min hjälte kanske också leatherface och fler... Citera
Snake Skrivet 4 September 2004 Rapport Skrivet 4 September 2004 (redigerat) Jag har för mig att min var Spindelmannen eller något sånt. Redigerat 4 September 2004 av Snake Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 September 2004 Rapport Skrivet 4 September 2004 Jag har för mig att min var Spindelmannen eller något sån't. Honom hade jag oxå. :lol: Citera
Snake Skrivet 4 September 2004 Rapport Skrivet 4 September 2004 (redigerat) Note: glöm inte att tex. Bamse och Gustaf inte är superhjältar. Redigerat 4 September 2004 av Snake Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.