Jellyfish Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Eller inte. Han gjorde det han skulle, ta bort Saddam, sen kunde inte Irak forsätta själva, Bush tog över landet och styr det åt dom. Att ens överväga om att ett annat land skulle kunna styra ett land bättre än landets invånare är sjukt. Landet behöver göra saker själva nu. Dom har behandlats som piss av Saddam hur länge som helst o nu behandlas de som piss av USA. Revolten skulle ha kommit, man har hittat nu i efterhand att många underjordiska rebell-grupper (Anti-Saddam) har existerat. Om USA hade gjort något bra, så kunde de ha hjälpt dessa. Istället för att bara marhcera in i Baghdad o sjuta på allt som rörde sej. Bush vill åt oljan, det är en sak som är säker. Och den får vi inte ge honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 ... Så du säger att Irak kan styra landet själva som det är i nuläget ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Kan USA styra det bättre då, menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Jepps, precis. Just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Är det därför det är så jäkla fint i landet? Och ja, jag tror att det hade varit lite bättre om Irak hade fått styra. Givetvis inte bra, då USA har pajat hela j*vla landet. Irakierna är inte några apor, som behöver tränas upp hur man styr ett land. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 bush Han tror han kan ta över vilket land som helst den dära ÅSNAN hoppas han blir hängd i telefon stolparna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Han tror han kan ta över vilket land som helst den dära ÅSNAN hoppas han blir hängd i telefon stolparna. jag tror vi har fattat din åsikt 0012, vi vet att du är irak, eller iallfall från mellanöstern, men du behöver inte fylla ut alla sidor med, JAG HATAR BUSH och liknande, vi vet att du gör det, istället för att skriva att du hatar honom kanske du kan hänga med i diskutionerna och hjälpa Jellyfish med sitt övertygande att usa suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 jag hatar åkså bush Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Han tror han kan ta över vilket land som helst den dära ÅSNAN hoppas han blir hängd i telefon stolparna. jag tror vi har fattat din åsikt 0012, vi vet att du är irak, eller iallfall från mellanöstern, men du behöver inte fylla ut alla sidor med, JAG HATAR BUSH och liknande, vi vet att du gör det, istället för att skriva att du hatar honom kanske du kan hänga med i diskutionerna och hjälpa Jellyfish med sitt övertygande att usa suger <{POST_SNAPBACK}> Bra sakt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Mellanmjölk, ge ett exempel på där USA klarat av att styra ett land på ett bra sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 tja USA styrs väldigt bra av USA må jag säga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Nej. Det är mer svarta som sitter i fängelse än som går i highschool? En slump, skulle inte tro det? Dom lägger pengar på bomber istället för att lägga de på skola o sjukvård. Arbetslösheten är högst i världen, om man i %. Dom har dragit sej ur diverse miljö, och fredskontrakt. Dom bryr sej bara om sej själva. j*vla kapitalist-patrioter. När Sovjet fanns så balanserades det iaf upp lite, även om Stalin var nästan lika rutten som Bush. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg