Escain Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 precis, men ja tyckte de va jätteskojjit när de fanns en massa pokemon på banan! hehe...men ja gillade mest home run bat å dom dära eld-blommorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 omm man kör som jag skrev på Saffron city så hackar den ännu mer eftersom Elekrtrode och Venusaur bland annat kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 omm man kör som jag skrev på Saffron city så hackar den ännu mer eftersom Elekrtrode och Venusaur bland annat kommer Det var den jag menade som min favviobana. Men Porygon kommer också ut genom den där porten. Det är så roligt när det är krångligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 mmm.. Charmander och Chansey kommer också...finns det nån mer vi inte tagit upp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 om man kör 4 player med BARA pokebolllar då börjar bilden hacka om mdet är över 6 st pokemons på banan jag brukar köra training med pokebollar och en annan stilla stående gubbe, sen brukar jag kasta bollarna framför honom (4 st då) o se hur många han överlever? det e rätt kul faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 rätt som det är kommer det 2 st Mews och 2 magikarp...då klarar han ju sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag har ett problem. Jag klarade 1-Player Mode på Very Easy med Fem Liv, och jag klarade det utan en enda continue och utan att förlora ett liv, skulle man inte få någon gubbe då, jag har läst det någonstans... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Första gången du spelar får du jigglypuff, efter det får du inte någon gubbe om man klarar det på det sättet du sa, Cyndaquil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 kör du däremot på NORMAL i svårighetsgrad så får du möta ness!! (efter att du klarat 1- player mode) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Men hur var det man fick gubbarna då? Luigi, Ness? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Du ska klara target test med alla karaktärer du hade från början för att få luigi 0014 Har redan besvaratt den frågan om Ness. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 om jag minns rätt skulle man klara alla de 8 standard gubbars Break the Targets för att få Luigi... va det inte så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg