Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 mm..samma här...annars får man fråga här... Det var väl i stort sett det jag menade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 det skrev du ju aldrig... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 då var det ju tur för dig att han fanns.... =) Ja jag vet. Han har också Super Smash Bros. Men jag hade ändå kommit på det senare. Vad menar jag då med att jag ändå skulle komma på det senare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 det var ju DU som skrev att DU skulle komma på det senare...inte jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 det var ju DU som skrev att DU skulle komma på det senare...inte jag.. Ja, det skrev jag, än sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 då var det ju tur för dig att han fanns.... =) Ja jag vet. Han har också Super Smash Bros. Men jag hade ändå kommit på det senare. Vad menar jag då med att jag ändå skulle komma på det senare?[/quote vad menade du med allt det där?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 då var det ju tur för dig att han fanns.... =) Ja jag vet. Han har också Super Smash Bros. Men jag hade ändå kommit på det senare. Vad menar jag då med att jag ändå skulle komma på det senare?[/quote vad menade du med allt det där?? Det var då ett tjafs om min kompis. Jag förstår inte vad du menar. Jag skrev bara att han hjälpte mig att komma på den där saken som man ska göra med Jigglypuff. Och då så sa du att det var tur att han fanns, och det nekade jag till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 okej...då förstår jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Jaja, men som du brikar säga: Nog diskuterat om det som har hänt. Nu går vi tebax till ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 japp,,,vilket är itt favvo Item,,,mitt är pokeball och Home run bat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Mitt är nog Beam Sword och Home Run Bat. Jag gillar tyvärr inte den där taktiken med fegisbollarna. Men det kan vara kul när det är rörigt så att man är fast bland pokebollarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 om man kör 4 player med BARA pokebolllar då börjar bilden hacka om mdet är över 6 st pokemons på banan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg