0014 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 okej...men gamewinners har ändå rätt i en sak...det stod att man måste klara det med alla 8 grundkaraktärer och en bonus karaktär...det kanse skrev så för att förtydliga så man slapp att göra om det...asså om man klarade det med en extra gubbe så var det säkert att man kan få luigi...det är lite svårt att förklara med hoppas att du fattar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 okej...men gamewinners har ändå rätt i en sak...det stod att man måste klara det med alla 8 grundkaraktärer och en bonus karaktär...det kanse skrev så för att förtydliga så man slapp att göra om det...asså om man klarade det med en extra gubbe så var det säkert att man kan få luigi...det är lite svårt att förklara med hoppas att du fattar Om man klarar med alla gubbar på¨ boarding the platform" så får man Sound Test. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 man måste väl ha klarat Break the targets ochså..?? det var vääl så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Nepp, man behöver inte göra de på båda för att få det.. Break the targets ger ju typ Luigi.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 som jag skrev ja...men jag måste friska upp mitt minne....kommer inte iåhg så mycket.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Du skrev en fråga, inte att man fick Luigi, om det var d du menade, annars är det missförstånd.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 du måste klara Bonus stage 1 med alla grundkaraktärer. Dvs Kirby, yoshi, samus, DK, Link, Pikachu, Mario, fox och så måste du klara det med en Bonus karaktär (tex Jiggelypuff..) Han svarade på jonash fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 man kan väl bara vinna Sound test, item switch, 4 karaktärer och mushroom kingdom?? eller var det nåt mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Hmm, det var allt man kunde vinna.. Skulle jag tro.. Ne det e bara item switch, sound test, 4 karaktärer och extra banan mushroom kingdom ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 okej...då har jag klarat allt.... alltså hela spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 man kan väl bara vinna Sound test, item switch, 4 karaktärer och mushroom kingdom?? eller var det nåt mer Man kan vinna ett bra resultat, som samtliga är dåliga på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 menar du kanske tiden på bonus stae 1 och 2, lr?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg