Dark Bowser Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 hur funkar en Game Boy Player? jag har set på bilder att det e en skiva med tar det block eller hur använder man den och hur funkar den och min STÖRSTA frågga här: e det värt att köpa en sån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Jag har en sån det är riktigt kull om man har en plasma tv som jag har. Spellar alltid med gamboy player. Om det är köpvärt beror på hur stor tv man har. Om man har en plasma tv då är det köpvärt för tv är stor och ljudet det är skilnad en i gameboy. Om du har en plasma tv ska du sköpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 5 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 jag har inte plasma-TV :( men jag vill ändå ha en GBP men hur funkar en sån? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 hur d funkar?? jo du sätter in den i game cubet och kan spela game boy spel i den onödigt om du har game boy redan (tycker jag om d e så som ja tror) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 5 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 men det fatar väll jag med <_< men ska man bara säta i den i cuben och ett GB spel?? ska man inte ha nån skiva i eller nått annat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 nee läs p ånintendo.se marknad om du int tror på mig då står d så här! Med hjälp av Nintendo GameCube Game Boy Player kan du spela Game Boy-, Game Boy Color- och Game Boy Advance-spel på TV:n, via Nintendo GameCube! Du behöver inte ens äga en Game Boy-maskin! Du kan själv välja om du ska styra spelen med Nintendo GameCube-handkontrollen eller med en Game Boy Advance-enhet (då behövs ett Game Boy Advance och en Nintendo GameCube Game Boy Advance Cable). Spel ingår inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Decku Scrub Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 man får en game cube skiva imed gbplayern som man måste ha för att kunna använda den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 har sett två varianter av dna sak 1. en stor fet sak som man fäster på undersidan av gc:n som man sedan stoppar in GB spelen i och sedan lägger man nån sorts skiva i och kör. fungerar både med en handkontroll och en gb kopplat till gc med en kabel 2. en sak som man stoppar i minneskort hålet och kör med en kontroll eller ett gb tror man behöver en skiva oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Den "stora feta saken" är väl Nintendos original?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 jag tror dt ja undrar ifall dn "andra" oxå är original eller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 När nintendo presenterade den fanns det inga som man satte i minneskortshålet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg