Kexx3 Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 (Ness~ @ 06/09-2004 19:31:54) Jag läsar alla viktiga meddelanden Mm.. Men du är inte ny ;).. Nej,men jag menar,nån sa "Hur många är det som läser den då" Därför svarade jag att jag läser alla viktiga meddelanden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 Jag tror ingen 80%läser reglerna. Jag läser aldirg regler när jag reggar mej, orka...inte heller här. Respekt åt admin ;) (fattar du?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 Jag tror ingen 80%läser reglerna. Jag läser aldirg regler när jag reggar mej, orka...inte heller här. Respekt åt admin ;) (fattar du?) Jag menar ju att det ska vara fler som läser dem!... Och såna som du som skiter i reglerna i början gör ju det bara svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 läser alltid reglerna skriver oxå ut dm och tejpar fast dem på skärmen börjar bli tjockt med paper på skärmen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 nåra orkar knappast läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jag tror ingen 80%läser reglerna. Jag läser aldirg regler när jag reggar mej, orka...inte heller här. Respekt åt admin ;) (fattar du?) varför inte att när man registrerar sig att det står liksom var vänlig och läs igenom reglerna först. och om man inte gör det så får man skylla sig själv att man fick en varning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Har inte änns läst Fuska.se's regler, alla regler är ju nästan likadant, *Slutar skriva och kolla på sina varningar* Öööh.. aa, alla sidor har väl NÄSTAN likadana regler :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Då borde du väl göra det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BIZZI Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 bra ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Detta var inte dumt men asså de blir för mkt att läsa man kunde göra en liten text men där finns i stort sett allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.