Hoppa till innehåll

Hjälp!

Gäst lubb_lisa

Rekommendera inlägg

• Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Zamizam @ 13/09-2004 18:49:24)

Jag tycker hookshoot är lättare än med bomber.

Jupp. Hookshot E lättare + att man sparar bomber om man tar den. =) Men hur kommer man till boss dörren ? Kommer inte upp där =(

Du ska banka på en pelare med megaton hammer, tror jag. Det är i rummet ovanför rummet där bossdörren finns. Då åker pelaren ner.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

du ser att Navi säger typ "Look down. Is'nt it there we met Darunia" eller något i den stilen...

Darunia stog väl typ framför bossdörren när man hade kommit en liten bit in i templet?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aa när Navi säger så så ska du på nåt sätt upp på saken ovanför gallret där Navi sa "Look isn't that where we met Darunia" sen banka med hammarn så den åker ner,sedan går du till början av templet där det ¨är en trappa och 2 eld fladdermöss

om du går åt höger bredvid trappan så finns nåra staty huvuden som du ska banka bort med hammarn sen kommer du in till en dörr,(men man behöver 1 nyckel tror jag?)Sen ska du döda dom där sakena som kommer från marken och attackerar dej,om du vill eller gå bara in i dörrn eller spräng nån vägg om det va så,då kommer du till en FlareDancer döda den så kommer det en kista med Boss Nyckeln,ta den och gå till Boss dörren där Darunia stod innan och öppna dörrn å gå in till bossen VOLVAGIA! :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...