Hoppa till innehåll

pokemon blå - vatten pokemon!!!!!!!


mr.best
 Dela

Rekommendera inlägg

jag spelade pokemon blå helt plötsligt så stängdes spelet av sen när jag startade blinkae det till i rutan spelet visas på och sen hade min sprade försvunnit!,sen startade jag om och jag valde vatten pokemonen och han var en warturtle (tror jag han stavades) och han var på lv5 eller 10 minns inte riktigt.

 

har det hänt någon gång för er?

vad är det för fel?

tacksam för svar!

 

PS.han var f*n så mycket starkare!.DS!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
jag spelade pokemon blå helt plötsligt så stängdes spelet av sen när jag startade blinkae det till i rutan spelet visas på och sen hade min sprade försvunnit!,sen startade jag om och jag valde vatten pokemonen och han var en warturtle (tror jag han stavades) och han var på lv5 eller 10 minns inte riktigt.

 

har det hänt någon gång för er?

vad är det för fel?

tacksam för svar!

 

PS.han var f*n så mycket starkare!.DS!

 

Du har i så fall mött Misingo! Jag vet inte exakt hur man möter han men en sak vet jag! Han är ett virus som gör så hela spelet blir förstört! Jag tror att även man startar om så går det inte att spara mer och såna saker!

Så det är väl bara att få pengarna tillbaka!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eller annars har det ett Pokérus som är ett pokemonvirus...ibland är det snällt och ibland är det dummt...är den dum gör det som det hände för dig...och är den snäll så kan den göra dina pokemon nästan odödliga..min kompis hade ett så kallat "Snällt" virus som gjorde hans mewtwo odödlig...den hade 999 hp och hade 999 i allt stats...det gick inte att klå honom.. ibland ändras det från dummt till snällt och virse versa...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...