unknown12 Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Dammråttor. De gillar trånga, mörka utrymmen. Min största heter Sopan. Nej, allvarligt har jag två undulater och en katt, fast min bror vill ha en ödla som blir 5 meter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 (redigerat) En hund (Jack Russel) Han heter Rex :P (Han är kort-hårig just nu) Här kommer en bild :o : Redigerat 20 Februari 2011 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Fiskar:Scalarer,palettciklider,små ålar,algätare,och Dolkstickstetror. Hund:Dvärgpudel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Jag har inget husdjur, men funderar på att skaffa fiskar. Sen ska jag definitivt skaffa hund när jag blir äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 DolkstickstetrorJag läste "dog-testiklar" först :cry: OnT: Jag har en hund och två katter :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 Har inget husdjur men min farsa äger 87 kor B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 Har inget husdjur men min farsa äger 87 kor B)Är han bonde? :) Har inga husdjur, bara någon dammråtta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 1 hund, 1 majsorm och 7 katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 2 undulater, tama dessutom ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Är han bonde? :) Har inga husdjur, bara någon dammråtta!Jarrå B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 (redigerat) min katt. han heter snigel. Redigerat 24 Februari 2011 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 min katt. han heter snigel.Söt katt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.