Legend_gamer Skrivet 9 September 2004 Rapport Skrivet 9 September 2004 Kan filer frå¨n minneskortet raderas om man drar ut minneskortet medans man spelar?? Min komis sa det...
Snake Skrivet 9 September 2004 Rapport Skrivet 9 September 2004 Ja, hela Gamecube konsolen (och/eller spelet som sitter i) kan faktiskt få allvarliga skador.
Legend_gamer Skrivet 9 September 2004 Författare Rapport Skrivet 9 September 2004 E det sant??? Kan man inte kopiera typ en pokemon colesseum fil om man har 2 colesseum minneskort??
Snake Skrivet 9 September 2004 Rapport Skrivet 9 September 2004 Ja, det är sant, har läst det i manualen. Jag tror man kan göra som du sa.
nebbig Skrivet 9 September 2004 Rapport Skrivet 9 September 2004 E det sant??? Kan man inte kopiera typ en pokemon colesseum fil om man har 2 colesseum minneskort?? Det är klart man kan...det finns ju 2 minneskortplatser...
KazeN Skrivet 9 September 2004 Rapport Skrivet 9 September 2004 vill du kopiera ska du ju typ inte ha någon skiva i så kommer det upp någon meny, där kan du gå in till minneskorten och sedan kopiera din fil om det är det du vill.
Legend_gamer Skrivet 9 September 2004 Författare Rapport Skrivet 9 September 2004 Men det går inte med colesseum... <_<
pollenallergi Skrivet 9 September 2004 Rapport Skrivet 9 September 2004 Men det går inte med colesseum... <_< Gör det inte :huh: ... Är du säker på att du har plats på minneskortet du ska föra över till?
Sauron Skrivet 10 September 2004 Rapport Skrivet 10 September 2004 vill du kopiera ska du ju typ inte ha någon skiva i så kommer det upp någon meny, där kan du gå in till minneskorten och sedan kopiera din fil om det är det du vill. man kan göra så lr hålla in a knappen när gc loggon kommer up
Slasktratt Skrivet 10 September 2004 Rapport Skrivet 10 September 2004 Min kompis, eller kompis o kompis..bekant kanske, han råkade ut för att plugga ut sitt minneskort när Gamecubet var igång. Hans Gamecube krasade och han fick lämna in sin garanti.
Legend_gamer Skrivet 10 September 2004 Författare Rapport Skrivet 10 September 2004 Oj, det var nära att min kompis gjorde det på en skit lång fil för han sa att man kunde koppla in ett annat minneskort under spelets gång och sedan spara, och han var tvärsäker... <_< Tur att han inte gjorde det! :D
Rekommendera inlägg