Brawler Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Nej Nej,men det finns genvägar på nåra banor Mario,Toad.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 1. nej 2. nej det kan man inte 3. toad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 Du har nog fått mycket svar så jag tar inte allt, men min favorit är nog Luigi eller Yoshi :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 1. nej 2. ja 3. mario himself Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 ok glömdet säga mitt jag gillar yoshis bana!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 1.? 2.? 3.bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 eftersom du redan fått svar på typ varje fråga förrutom den sista så kan jag säga att jag inte tycker det är någon skillnad på karaktärerna men jag gilalr mest Yoshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 eftersom du redan fått svar på typ varje fråga förrutom den sista så kan jag säga att jag inte tycker det är någon skillnad på karaktärerna men jag gilalr mest Yoshi Det var därför jag skrev frågetecken på mina. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg