Elias Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 Hur får man hästen i majoras mask?Hur kommer man till 3:dje bossen? plz hjälp mig :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 häst man måste ta och spränga bort stenen som ligger i vägen för ranchen och sen går du till tjejen och pratar med hennne då ber hon dig att skjuta tio ballonger och efter det så får du epones song och då kan du bara spela sången och epone kommer till dig. och du behövde hjälp med tredje bossen jag har inte kommit där än håller på att komma till templet. men jag spelar inte så ofta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_11 Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 hej jag tror att vi är på samma ställe..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super vegetto Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 jag vet inte ska fråga pappa han vet det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Om du är i tredje templet måste du ju ha fått hästen. Men du kanske undrar hur man kommer till tredje templet? Först måste du till Great Bay. Gå ut genom Clock Towns västra port och gå rakt fram så kommer du till några staket. Hoppa över dem med Epona, så är du i Great Bay. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super vegetto Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 han svarar aldrig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_zelda Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 han svarar aldrig Men vart ska man lägga egen och hur. pricis fått Hokshot :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_zelda Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 han svarar aldrig Allså jag är i Great bay och har pricis tjuvlysnatt på det Piraterna sa. Och sen har jag tagit eget och Hokshott men vet inte v :unsure: :unsure: :unsure: ad jag ska göra sen. Snälla hjäpl mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 vart får man hookshot? är också där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 hookshoten får du vid Gerudo's Fortress. När du kommit till ett rum där du kan kolla ner genom ett litet fönster så kommer du att se några gerudo vakter står och prata, efter det ska du skjuta en bil på en bikupa som hänger i taket, när den rammlar ner kommer vakterna att lämna rummet så att du kan gå in utan att bli upptäckt. i det rummet finns det en skattkista som hookshoten finns i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 hookshoten får du vid Gerudo's Fortress. När du kommit till ett rum där du kan kolla ner genom ett litet fönster så kommer du att se några gerudo vakter står och prata, efter det ska du skjuta en bil på en bikupa som hänger i taket, när den rammlar ner kommer vakterna att lämna rummet så att du kan gå in utan att bli upptäckt. i det rummet finns det en skattkista som hookshoten finns i. Du menar väl en Pil... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 hookshoten får du vid Gerudo's Fortress. När du kommit till ett rum där du kan kolla ner genom ett litet fönster så kommer du att se några gerudo vakter står och prata, efter det ska du skjuta en bil på en bikupa som hänger i taket, när den rammlar ner kommer vakterna att lämna rummet så att du kan gå in utan att bli upptäckt. i det rummet finns det en skattkista som hookshoten finns i. Var hittar man bilar???? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg