Zvamp_master Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 vad gör den då? jo hon sommnar inget mera! och så kan hon sjunga men det är ju inga bra attacker ju! den enda attaken är typ B eller A och så kan hon hoppa men hon är SUMPIG! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 vad gör den då? jo hon sommnar inget mera! och så kan hon sjunga men det är ju inga bra attacker ju! den enda attaken är typ B eller A och så kan hon hoppa men hon är SUMPIG! det bildas en smash i mitten av jigglypuff!!!!1 FATTAT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 En otroligt kraftig smash också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 (redigerat) Den är en av de attackerna som man flyger längst av.KORT SAKT: JIGILIPUFF ROCKAR(Ifal man vet hur man avänder henne bäst vilket88%av de som är på gc forumet inte vet)! Redigerat 17 September 2004 av Urbans filt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Håller med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Tack för lite stöd.Back to topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 DET VISTE JAG REDAN JAG BARA SKOJAR FATTA MEN JAG SKRIVER INGET DUMT TILL DIG FÖR DU ÄR MED ZVAMP GÄNGET. KOLLA DEN HÄR BILDEN Ja precis den där toaden har du ritat dit för det är inte svårt att göra så! Och annars ska SONIC OCH TAILS VARA DÄR Hahahaha jag är inte hur lättlurad som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle3 Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Jag tycker pech är sämst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 pech..Innan tyckte jag jigillipuff, men så upptäckte jag Ner och B, vilket va en otrolig attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Jag har nyss fått SSBM,jag har inte testat alla gubbar,men av dom jag har vart så e nog Yoshi sämst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Kolla det här är den sämsta gubben :rolleyes: :medieval: :bah: Sämsta gubben?För det första är det en kvinna och jag hoppas verkligen att du kan se det.Och vem i SSBM ska det där föreställa isåfall?Samus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Ganondorf och Mario. o_o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg