Pelleelle Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Deppa inte över det, jag har inte heller klarat det men jag kämpar! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Innan jag sålde det hade jag klarat ungefär halva Stadium och halva Gym leader castle på Round 2. Då hade jag Mew. Men vad får man om man klarar hela Round 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 (redigerat) Innan jag sålde det hade jag klarat ungefär halva Stadium och halva Gym leader castle på Round 2. Då hade jag Mew. Men vad får man om man klarar hela Round 2?Jag har klarat hela round2 utan poké cup master ball. :o Redigerat 12 November 2004 av Mario Bros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Innan jag sålde det hade jag klarat ungefär halva Stadium och halva Gym leader castle på Round 2. Då hade jag Mew. Men vad får man om man klarar hela Round 2?Man får surfing pikachu(man måste göra lite saker först :rolleyes: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Man måste hålla på med pokemon gul eller nåt sånt :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Ladda över från game boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Jag har mewto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt Erik Gran Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 muuuuuuuuuuuuuu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg