Hoppa till innehåll

Goron

Gäst Tutankoopa

Rekommendera inlägg

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Spirtual

Finns det ett fusk så man kan spela som en Goron istället för link på Ocarina of Time

Nej men du kan använda en goronmask,zoramask eller gerudomask.

Men jag vet inte vad man skall använda maskerna till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Slither @ 18/09-2004 18:24:11)

Finns det ett fusk så man kan spela som en Goron istället för link på Ocarina of Time

Nej men du kan använda en goronmask,zoramask eller gerudomask.

Men jag vet inte vad man skall använda maskerna till.

Kan man det i Oot???
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:) Du går till LonLon ranch som stor och betalar 10 rupees för att rida. När du ska börja spelar du Eponas song så kommer Epona Så rider du på Epona. Sen betalar du 10 rupees till och z targetar Ingo på hästryggen. Sen så racar du med han. Vinner du 2 gånger så får du Epona och han stänger in dejj på ranchen. Men det är bara att hoppa över stängslet men Epona sen har du henne! (tips: använd INTE den sista moroten i loppet då förlorar du massa speed.) Lycka Till

PHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWW

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tutankoopa

:) Du går till LonLon ranch som stor och betalar 10 rupees för att rida. När du ska börja spelar du Eponas song så kommer Epona Så rider du på Epona. Sen betalar du 10 rupees till och z targetar Ingo på hästryggen. Sen så racar du med han. Vinner du 2 gånger så får du Epona och han stänger in dejj på ranchen. Men det är bara att hoppa över stängslet men Epona sen har du henne! (tips: använd INTE den sista moroten i loppet då förlorar du massa speed.) Lycka Till

PHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWW

Nu har jag hästen tack du

Men hur får man Iron boots

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...