A_lot_of_shadow Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 Äre nån som älskar starfox?????? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 (redigerat) Älskar gör jag inte.. men..det är en mycket bra spelserie. Redigerat 19 September 2004 av Urbans filt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 nej det gör jag inte <_< :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 en otroligt bra spelserie synd bara att dt inte kan bestämma sig för vad d ska va för nåra sf:lylyatwars=arcade/shooter sf:adventures=adventure/action sf:armada=action/shooter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 Jag älskar Laylatwars till Nintendo 64 Gammla goda tider :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 tja det är ialla fall sant! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viewtiful_Joe Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 nja starfox adventures är inte så jätte kul ja menar....de är ju bara att fixa de där krazoa spirit och de där stenarna på platts mer är det ju inte....sen tycker jag att man ska få flyga mera...rätt långtråkigt håller ni inte med lite :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Tråkigt att de valde att man ska flyga igenom just ringar också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Ja det är tråkigt! jag tycker att man typ sk flyga igenom typ 4kantiga kometer!eller något liknande! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 ajust dt dt skulle just se snyggt ut.... jo dt skuölee va kul med lite mera flygning oxå att man kan flyga runt inte bara framåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Jag tycker att Starfox e jätte bra! :D Lugna er i Starfox två är det nästan bara flygning!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Nej 49& av spelet är på land.. dock inget "magcic grejno"mer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg