Selene Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Skrivet 17 Oktober 2004 Spelen tycker jag e kul och den ena av de gamla tv-serierna den med Sally och så är det en drake och robotnik robotniserar alla djuren! :lol: Citera
EMO Skrivet 18 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 18 Oktober 2004 (redigerat) :lol: Sonic Dx är Kulare En Heros. Och sonic X är kul Redigerat 18 Oktober 2004 av .:CatGirl:. Citera
Kiyoe Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Skrivet 23 Oktober 2004 Jag gillar spelen Sega Mega Drive spelen, Adventure (1&2) Heroes och alla de där... och Knuckles... ochShadow. Citera
wildwolf Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 (redigerat) Han e cool det är knuckles men Shadow är skelv klar coolastjag håller me dej .:CatGirl.: shadow e helt klart grymast :kung: :kung: :evil: men det e synd att han inte e lika snabb utan de där raket skorna!!!! men jag undrar om sonic heros e bra fö jag tänkte köpa det :o Redigerat 4 November 2004 av devilgirl Citera
Selene Skrivet 9 November 2004 Rapport Skrivet 9 November 2004 Devilgirl:Jag tycker inte att du ska köpa sonick heros, jag hade spelat både battel och Dx före och blev jätte besviken på sonic heros! <_< Men det är ju ditt val! Citera
wildwolf Skrivet 19 November 2004 Rapport Skrivet 19 November 2004 ja vet inte ja kanske önskar de i jul men tack fö tipset en då :D Citera
Gäst 0012 Skrivet 19 November 2004 Rapport Skrivet 19 November 2004 :lol: Sonic Dx är Kulare En Heros. Och sonic X är kul kulare ? du menar roligare. Citera
(=Sonic=Master=) Skrivet 20 November 2004 Rapport Skrivet 20 November 2004 bahaha konsitg fråga jag gillar självklart sonic men jag tycker tails e roligare att köra med i spelen till mega driven Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.