Avregistrerad Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Hur får man alla banor bakvända??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SEXY_GIRL Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Detta spelet är barnsligt men jag kan det ändå så jag kan kanske hjälpa dig :D Man ska klara alla cuper på alla nivåer och sedan så får du en extra lång cup med alla banor och klara den så får du det! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 hur visste du det ??????????? :huh: :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SEXY_GIRL Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Oj jag trodde detta var DD jag vet inte om man kan få dom på 64 ooops Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Man får inte någon extar cup att klara. Det räker med att klara alla cuper på 150cc så får du möjligheten att köra dem spegelvända(trafiken kommer mot dig! i toads turnpike) och titelskärmen byts ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Man får inte någon extar cup att klara. Det räker med att klara alla cuper på 150cc så får du möjligheten att köra dem spegelvända(trafiken kommer mot dig! i toads turnpike) och titelskärmen byts ut. Grymt!, men jag har märkt att man kan få spegelvända på (nästan) alla racerspel. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 är det inte alla cuper som man ska vinna? aja men alla andra CPU spelare kommer bli mycket bättre då också så man kan kalla det för 200cc ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 är det inte alla cuper som man ska vinna? aja men alla andra CPU spelare kommer bli mycket bättre då också så man kan kalla det för 200cc ;) Plus att man inte har vant sig med svängarna som kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SEXY_GIRL Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 J asdå är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!danneboy! Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Hur får man alla banor bakvända??? man måste klara alla tävlingar på spelet sen får man all banor spegelvända :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg