Arwen Undomiel Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Fuska är ju fullproppat med hårdrockare/metalfans! Men inte gör det mig nåt. Jag gillar Sonata Arctica (power metal), Within Temptation (goth metal) och Leaves Eyes (goth metal). Såg SA och WT på Gates of Metal i somras. Nån mer som var där? Nope, var var det någonstans?.Kanske går nästa gång. I Hultsfred. Fast inte Hultsfredsfestivalen, alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Gunter och Scooter och Markolio och Green day... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 DANZIG Motörhead the misfits iron maiden in flames the hives velvet revolver marilyn manson och lite mer ;) helt samma fast me guns n' roses!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Twisted sisters Rockar Fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Hoobastank Papa Roach Crush 40 Snook Orka skriva mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 R.Kelly Twista G-Unit Tupac :) Sånt shit.... \|/ :D \|/ WEST SIDE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Maiden AC/DC Bruce Springsteen VNV-Nation In Flames Typ det jag lyssnar på för tillfället. finns en j*vla massa annat jag diggar, men orkar f*n inte lista dem nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Oasis e ganska bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Keane är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 the rasmus Håller med The Rasmus äger men offsprings och O-zone är också rätt bra finns även andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 jag gillar dessa: * The offsprings * Sum 41 * Red hot chili peppers * Sonata arctica mest deras låtar jag lyssnar på nu. men det finns fler bra band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 jag gillar dessa: * The offsprings * Sum 41 * Red hot chili peppers * Sonata arctica mest deras låtar jag lyssnar på nu. men det finns fler bra band. Ah, du gillar Sonata Arctica! Vad tycker du om deras nya skiva? Blev lite besviken på den. Winterheart's Guild är mycket bättre. Men "The Boy Who Wanted to Be a Real Puppet" och "Don't Say a Word" är bra låtar. Jag ska se Sonata i Stockholm 12:e november. Du också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.